Gotland

Tänkte ta och dela med mig lite av några bilder som togs på gotlandresan, bättre sent än aldrig eller hur? ;) Dock är typ 90% av bilderna suddiga, ska väl försöka att inte ta så många såna, men det får vi se,. Dock får ni inga bilder på mig men jag kan gissa mig till att ni klarar er ändå ;)

enjoy!

Frida är jätteglad för att få åka båt i 3 timmar ;)

dock är lina lite mindre glad

Gotland

Gotland

Gotland

Gotland - lite meningslös bild dock

Lina och Gotland nattetid

Gotland nattetid

Frida och farbror plåt

Lina och farbror plåt

Pannkakslunch :)

Vandring

Hus

Gotland

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nämeeeen, nu börjar jag ju sakna ön...:'( Men vad mysigt med en syskonresa :)

2010-11-05 @ 13:38:23
Postat av: Carolajhn ♥

sv: precis :D taggar för fulla muggar :D

kram

2010-11-05 @ 17:01:22
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0