en fredagsmorgon

Bra start på dagen inte sant?

Visste du...

att jag vill - lägga mig i sängen och somna om, fick för få sovtimmar i natt..
att min senaste kyss var- med den bästa
att jag lyssnar mest på - musik
att jag pratar - svenska ;o ?
att jag inte gillar - drygt folk
att jag avskyr när folk snackar - en jävla massa skit
att kärlek är - underbart
att jag gillar att - spendera mina dagar med dom bästa
att jag alltid kommer att - lyssna på lars winnerbäck och tycka att david boreanaz är den bästa skådespelaren.
att jag är hemligt förälskad i - hm, så vitt jag vet så vet alla redan det, inte hemligt att jag älskar tim :)
att sist jag grät var - några dagar sen kanske? borde sluta vara så emo julia?!
att min mobiltelefon är - trasig överallt
att när jag vaknar på morgonen - går jag upp på en gång
att innan jag går och lägger mig - brukar jag borsta tänderna
att idag har jag - kollat på film och suttit här
att jag just nu tänker på - ttttttt tacos och tim :)
att i kväll ska jag- ha riktigt jävla skoj ;)
att i morgon kommer jag - vara trött och sliten
att jag hoppas - att jag piggnar till snart
att jag verkligen vill - att tiden ska gå lite saktare idag så jag hinner göra allt tills ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0