Ellära är not så roligt.

Sitter just nu på en skittråkig lektion och tittar ut på all snö och hoppas på att bussen som jag ska ta hem inte är full att skrikande ungar, vilket den alltid är vid halv 3 tiden. Dock känner jag att denna lektion inte leder någonstans med tanke på att jag inte lyssnar pga att jag redan gjort allt som sägs och behöver hjälp med annat. Ellära lix.. Vem kom på ellära? Har även en litenliten tidspress på mig just nu, historia lix.. Måste försöka göra klart alla dessa frågor till imorgon! Inte så roligt men vad gör man inte för skolan? (Lite ironi piggar upp dagen va) ;) Nejmen ah, känner också att simon sitter och kollar på det jag skriver just nu, Haha x) äsch då. Kanske blir det rast snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0