utvilad



fina minnen av denna låt kan man säga :) Har hunnit vila upp mig efter helgens korta sömn! åkte halv 7 i lördagsmorgon hemmifrån mig till stockholm, sen tog mamma och jag bus4you mot linköping! ;) Oskar hämtade oss och det blev åka hem till honom och sen gå en sväng runt gamla linköping. taxitaxi och taxi blev det ;) Mamma och jag tog oss till konsert & kongress där oskars examen skulle vara. Det var lite kul faktiskt ;) dock fick man sitte ganska mycket men men .. Sen var det champagnemingel eller vad det kallas och frammåt kvällen blev det finmiddag med alla andra där ;) Det satt tre andra diplomander vid vårt bord med föräldrar och sånt och dom var väl snälla och trevliga!! :) Blev god mat och en massa roliga gyckel. Dock var TBi:s manskör QQQ bäst haha. Blev ganska sent och tillslut kom man tillbaka till hotellet. Åkte hem till Norrtälje igen på söndagen efter en tur till Tornby! Ni får nöja er med mobilbilder för tillfället, ;)

gamla linköping

hotell

teknisk fysik och elektronik diplomander

mamma och oskar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0