jeans vs chinos

jag är i ett väldigt stort behöv av ett par nya jeans?! blåa och svarta.. eller kanske ett par chinos,. har iaf bestämt att om det  blir ett par byxor ska det bli nån av dom här! ;)



för övrigt sitter jag just nu med boken uppe och ska plugga men sitter ist och pratar med tim och leker med datan. Har gjort det sista matteprovet nu! och det gick kanon! ;) tog mig sedan upp till gymmet med emma och spände musklerna ! ;) haha nejdå, det finns inte så mycket att spänna... än!

Imorgon är det också nationella i engelska, denna gången muntligt! sen kan ju engelskan bara ta sig för att proven äntligen är klara ;) Vi ska vara i små grupper och jag har första tiden imorn med madde och emil! hoppas det går bra iaf! Och jag måste säga att vi har ett supergott te hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0