solsken idag igen!

sitter och äter frukost, mums, och funderar på ditten och datten. Det är fortfarande sol ute och mitt humör är på topp. Kommer ihåg att jag drömde världens sjukaste sak men det är lite suddigt här och där, säkert bortglömt snart. Sitter och pressar en låt som ger underbara minnen och tankar. ni kan ju lyssna på den här nedanför! Mina planer för dagen är.. snart ner på stan och vandra runt lite för jag börjar inte förrän halv 1, superskönt! Ska nog kolla på lite nytt smink kanske om jag orkar? Sen är det typ film i skolan så det blir chill. Ska ta mig till gymmet efter skolan med emma och träna lite, brabra! Nu är det nära sommaren och det märks för det är sjukt varmt om dagarna! eller kanske inte sjukt varmt men lagom så man kan gå utan jacka och sånt. Ska nog försöka plugga lite till provet jag har nästa vecka! i digitalteknik dock.. Helgen vet jag inte hur den ska spenderas än men det känns som om den kommer bli bra!

Igår fick vi dessutom reda på hur det gick på nationella proven i engelska och jag är ganska nöjd kan jag säga! Fick väldigt bra betyg på uppsatsen och det var den som jag vet att jag missade en massa grejer på så jag blev förvånad, menmen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0