provprovvv

Börjar inte förrän halv 1 idag, jag är sjukt glad att nationella proven var igår och inte idag.. missade ju min sovmorgon förra veckan på grund av det.. men nu är det inte mycket kvar! Tycker man inte borde ha så mycket prov hela tiden, lite ledigt kan man ju få! ;o


5/5 matteprov
7/5 styrtekniksprov
12/5 nationella i matte
21/5 nationella i matte

dock kommer det komma typ 593763 prov till innan sommaren,.

Men på fredag! hoppas jag på att jag får gå tidigare från skolan vilken är typ 90% säkert ;) för då blire till att åka upp till ockelbo igen! äntligen det är riktigt skönt! Typ shoppa hela helgen i sandviken, gävle, valbo och allt de där :) så det gäller att spara pengarna..

har egentligen inget att skriva så återkommer väl kanske undet dagen ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0