nattinlägg

så sjukt värd dag! är egentligen för trött för att skriva men en viss tim bad mig va vaken (A). Hade nationell i matte idag,. hoppas på att det gick vägen! och inte diket haha. Men handlade iaf lite fiskegrejer idag, och tro det eller ej så passade jag på att klippa mig också!

Kvällen var den bästa på länge! haha. Vad händer lix..? 6 ungdomar, ute, flygfältet, cykelrum, flaggstång. vad mer ska man säga? jo det finns mycket ;) men träffade karro, marcus, andré och johan efter att jag hämtat upp tim ;) vi satte oss och grillade och hade det väldigt trevligt ;) blev dock spindlar och småkryp (stora såna) överallt! Drog oss och spelade fotboll, och kubb och sen kom dessa förbannade mygg.. Så  vi råkade sätta oss i ett cykelförråd och satt där och "lekte" bland annat "jag har aldrig..." lite kul faktiskt! men sen gick vi en sväng till flygskolan och då kan man ju bara tänka sig vad som hände!

Tänker nog inte berätta så mycket mer utan låter dessa bilder tala för sig själva!

grillgrillgrill!

andré och marcus

marcus och karro

tim <3

kubb

tim<3

johan och tim

andré och hans stol (ryggsäck?)

borttappad kanin som vi hittade hem åt

andré

johan

jaa :)

:)

trasigt...

.. och lite snett ;)



Kommentarer
Postat av: tim

HAHAHA kul va de älskling <3<3<3<3<3<3<3

2010-05-23 @ 14:05:56
URL: http://juliatornqvist.blogg.se/
Postat av: julia

skoja inte!! ;) älsklingen <33333333333333333333333333333333333

2010-05-23 @ 14:46:31
URL: http://juliatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0