ledig igen ;)

Pheew, det är nästan jobbigt att va ledig.. ;) skickade iväg tim till skolan imorse haha och sen åkte även jag in till norrtälje, gick ett varv på stan med lina och köte en morsdagspresent till mamma och sen två linnen eller vad det nu är till mig själv, + ett nytt puder. Anledningen till att jag var ledig idag är för att el har fotbollsturnering och dom som inte va med i min klass fick va hemma :) dock kom vi trea, men det är väl bra ?

Har hållt på att packa och är nästan klar, har beslutsångest för vilken klänning jag ska ha så jag tar med mig två stycken ner till linköping. Luktar väldigt mycket rök om mig, måste ta och tvätta håret tills imorn,. lina, jag och tim satt nämnligen ute och grillade lite i trädgården efter att mamma hade eldat lite, det var naaajs ju ;)

kommer troligtvis inte att skriva mer innan linköping, det får vi se, kanske om jag har någon tid över, annars hörs vi på söndag ju! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0