headache

soligt igen! härligt kan man ju kanske säga, men jag sitter ändå innomhus, har stans huvudvärk, det har ju varit full rulle hela helgen, somnade igår direkt när jag la huvudet på kudden, det är ganska olikt mig, kan inte somna så fort ;o Hade en myskväll med tim igår med film :)

Sitter just nu och bombar facebook med nya bilder, konstigt nog har det inte gått nått vidare att ladda upp förut men nu så *poff* funkar det ;) Har skrivit en sammanfattning om det jag har skrivit om på svenskan och hoppas på att de andra i min grupp också har gjort det som vi kom överens om! ;) ska snart ta itu med pluggandet inför provet jag har imorn,. ;o

Sitter också och ritar lite smått, ska väl ta en dusch snart, eller kanske ett bad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0