grillkväll

trött så trött,. vaknade ganska tidigt idag även om det blev sent igår!! usch. men gårdagen var riktigtriktigt skoj! ;) började gårdagen med att göra mig i ordning, låta tim fortsätta sova i min säng medans jag åker till norrtälje och träffar karro :) tog bussen mot stockholm, och sen klev även andré och marcus på efter ett tag ;) jag köpte ingenting i stockholm! wooow, dock har jag inte så mycket penger kvar men ändå ;) Vi var där inne ett bra tag innan vi tog oss hem igen. Efter ett tag tog vi oss till flygis och köpte en massa mat! som vi sedan grillade hemma hos karro :) och då kom även moa och robin förbi ;)

Vi hade en riktigt skojig kväll kan man lugnt påstå! Och fler blir det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0