backontrack hehe

Nu ar jag äntligen lite tid för att sitta här och skriva igen! har varit full rulle i helgen, massor med roliga saker och faktiskt en del tråkiga också om man får säga så.. men lite som har hänt sen sist då;


Fredag

VAAAAAALBORG!! eller det borde nog stå med små bokstäver, det var faktiskt inte så märkvärdigt,. Efter skolan tog jag och tim oss hem till mig och grillade med mamma och pappa, riktigt gott och man blev riktigt mätt! Blev skjutsade till norrtälje och då var det bara att sätta igång och göra sig iordning. Halv 9 bar det iväg, knallade från vigelsjö upp till kvisthamra där vi mötte karro, marcus och andré ;) vi gick till södrabergen och kollade när dom tände eld på allt haha, och det blev bara att gå hem till karro efter det. Måste bara säga att varje gång man åker taxi från karro till tim blir det bara billigare och billigare.. nu gick det bara på 100kr !!


Lördag

jag stressade iväg på morgonen och träffade karro, vi gick runt i norrtälje, pratade och satte upp lappar ;) Sen så hämtade frida och carl mig och tim, åkte hem och frida tvingade ut oss i hallonlandet ;) där vi rensade massa ogräs, men måste säga att det blev skitsnyggt! sen så prackade hon på mig gamla nationella prov i matte som jag räknade lite på, och det är bra träning inför det kommande provet ;)


söndag

BAAAADADE med karro, vi åt även kebabrullar på arena och sen gick vi och solade en sväng, provade ståsolariet, och det var ingen höjdare att sååå,. men det var billigt! halva priset ;) gick hem till tim sen och jag fick en liten present av honom, hur gulligt som helst ;) dock blev det en massa plugg på kvällen men även en förtjänt kväll framför tvapparaten för att kolla BONES ;)


Måndag, idag

Upp tidigt igen, slänga sig till norrtälje och kolla synen på körskolan, gick utmärkt ;) köpte en gräsklippare och sen tog lina och jag en cykeltur och nu är jag helt slut,. har suttit och kollat lite på frågorna i styrtekniksboken och gjort typ 7 övningar i engelska för att komma igång eller vad man ska säga till nationella proven imorgon! dock ska jag snart ta en lååång dusch, mys! sen planerar jag att sätta mig och läsa i boken ett tag.. sova tidigt kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0