snart vår?!


asså shit! det är sol ute, har varit det dom senaste dagarna och hur härligt är ju inte det?! ;) Dessutom är det redan onsdag, sovmorgon till halv 1 varje onsdag, woow. Nejmen om mindre än 4 veckor är det redan påsklov! tiden bara springer iväg från mig ju,. Men å andra sidan blir det ju sommar snart, det är inte så härrans lång tid kvar, efter påsklovet så hoppas jag iaf på att snön ska vara borta, och det har ju blivit ljusare! Har också börjat med digitalteknik och styrteknik, det kan man ju säga vad man vill om... men aah :) Planerna för idag är att försöka få iväg tim till skolan, göra sig iordning själv, gå en promenad i det finfina vädret, och sen gå till skolan. Ska också försöka få in lite plugg här och där och sen ska jag hem till tim igen efter skolan. Och om bara 3 dagar så har jag och tim varit tsm ett år, snacka om att tiden går fort :) Jag är iaf sjukt taggad på sommar nu! men ska pussa tim nu och göra frukost, hörs sen!



Kommentarer
Postat av: CARRO

åhh älskar att vårkänsloa är på topp :) <3

2010-03-10 @ 12:03:40
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0