korvgrillning

Det har blivit lite till och från med den här uppdateringen, men jag kan ju iaf fortsätta med att säga att jag mår toppen :) och det tycker vi är kul?! Men i söndags var det ett helt fantastikst underbart väder ju! och det blev till att grilla korv ute då haha, men jag måste säga att det är nått av det godaste som finns! korv på spisen är långt ifrån lika gott! också kan jag ju bjussa på några bilder från det.


Den här veckan ska jag lägga all energi på att plugga tror jag, jag vet det låter urtrist, men jag måste.. nästa vecka har jag dessvärre prov, i BB1 och det är 9 kapitel, så vi får väl se hur det går med att ta in allt det där i skallen och hålla kvar det.. Har också ett matteprov på fredag, bara att hålla tummarna på att det kommer gå bra.

Jag har ett stoooort problem,. Och det handlar om vad jag ska göra i helgen.

1. Jag åker till Linköping fredag-söndag
2. Jag är med Tim (låter lockande)
3. Jag pluggar arslet av mig.

Alternativ 3 är nog det bästa, måste plugga, men det är så sjukt tråkigt! alternativ 2 är det som är bäst tror jag, vill verkligen va med tim :). Alternativ är också bra, har inte varit där på superlänge, skulle va kul att åka och träffa bror, det var ju ett tag sen! ASSÅ HJÄLP MIG?! jag vet inte, och jag antar att jag måste bestämma mig fort som sjutton hur jag ska göra.. Det bästa vore ju om man kunde kombinera alla 3 (A) men hur? ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0