intervju


precis så känner ja okej?! Nejmen idag var det en ganska konstig dag?.. typ men iaf, jag kunde inte sova, började halv 1, men vaknade halv sex.. kunde inte sova längre det var konstigt, har nämnligen sjukt trött igår. men tog iaf 8 bussen in till norrtälje, solade en sväng, sen så åkte jag hem till tim och satt där och pluggade.. Åkte till skolan, gjorde ett prov, SEN VAR JAG TVUNGEN ATT GÅ PÅ EN JÄVLA INTERVJU!?!?!? hahaha lol ville verklige inte det,. men vad gör man inte? Jag och en till snubbe från 3an åkte till bygg och svarade  på massa frågor, dessutom var det elever från fordon och bygg också.. Men man fick ju dricka, grejer att käka och sånt haha.. snart är det lov, drygt en vecka kvar bara, och imorn får jag träffa tim också, första gången på läääänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0