ettåtvåskyndapå



tänk att tiden kan gå så fort, redan helg, bara två veckor till i skolan så är det påsklov igen :D Men nu ska vi inte prata om det just nu,. Utan det kommer bli en dag med mycket göra idag,. har precis varit i norrtälje och varit på loppis och lämnat tim. Sen råkade jag visst köpa ett par skor också :) har ätit lunch och snart ska jag gå med hunden. peeengar hahah nejdå, men det blir till att köra bild efter promenaden, så vi frå väl se hur det går då.. Sen ska jag in och sätta mig och plugga, göra mig i ordning och sen så draaaaaaar jag iväg igen ;) inte en lugn stund alls idag :)

Det är så härligt ute, allt håller på att smälta, gräset har kommit fram och till och med snödropparna,. det är väl mysigt :) Sen så måste jag bara tala om att jag kanske kanske får ett liiitet jobb i höst, och vipps så blir det 2000 kr mer i månaden.. hahha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0