CSI


ja det var ju faktiskt ett tag sen jag skrev här tror jag, har inte haft tid,. allt annat kommer ivägen, och si och så. Men det får väl bli lite skriva nu då. Ska meddela att jag fick mvg på bb1 provet jag gjorde förra veckan och även ett bra betyg på matten.. som jag hatar, seriöst, matte måste vara det långtråkigaste ämnet någonsin! Men snön har näääästan smält bort nu, okej inte snövallarna mitt i stan då men.

Idag är det sista mars, vilket betyder studiebidrag, frågan är om jag ska köpa en parfym som jag har gått och funderat på ett tag för ca 600 kr eller om jag ska lägga pengarna på ett par nya tommy hilfiger skor, typ 650 kr. Jag har inte riktigt bestämt mig än.

Imorn är det dessutom påsklov, herre gud vad tiden rinner iväg, nästan så man glömmer bort att allt annat. Men lovet ska iaf spenderas på det sätter att jag ska ha sjukt kul, det är jag så duktig att jag har kommit fram till. Imorn bär det också  av till åland igen då, men oskar, tim och mamma :) och det ska bli suuupernajs! Blir nog en del shopping ;) och aah, måste ju bunkra upp lite driiicka till nästa fredag thihi.. nejmen nu ska vi inte va sånna ;) hah! Men aah, är redan trött, men ska sitta uppe och kolla på sista delen av CSI trilogin..

Och sist men inte minst ska jag tala om att jag älskar tim (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0