ååååååångest



jag känner att jag inte vet alls vad jag vill just nu eller nånting.. Jag vill verkligen inte göra det förbannade BB1  provet imorn, känns som om jag inte kan nånting.. Men aja jag får ta det som det kommer.. Sen så börjar jag ju inte förrän halv 1, och alla jobbar så jag antar att jag måste ta kvart över 8 bussen.. vilket bettyder VAFAN SKA JAG GÖRA TILLS DESS?! Är osäker om jag ens har gjort ngt bra på engelskagrejen jag skulle göra. lix engelska är inte mitt bästa ämne och jag skriver det som kommer upp i skallen även om det skulle vara åt helvete fel.. Sen så är det ett stort matteprov på torsdag, och det har jag inte börjat plugga på.. och aah, JAG HATAR MATTE?! och jag är jävligt negativ idag! det är bra! hahah! Men jag antar att jag får ta och leta upp ljuspunkterna i livet.. får väl återkomma om jag hittar några sånna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0