sommarlov snart!

Helt slut! har städat rummet hela dagen, eller jag rensade garderoben, sorterade grejerna i alla lådor, slängde gamla grejer, plockade undan en massa prylar och massor av sånt där. Nu återstår det bara att dammsuga och våttorka golvet och damma hela rummet, och detta är planerat att ske imorn..

Det har varit sol hela dagen och det är underbart! precis som igår ;)

I fredags åkte ju jag, karro, tim och marcus ut till vettersö ;) det var riktigt kul! dock var det karro och jag som gick och handlade innan vi åkte och fick bära dom tunga kassarna till henne X) men det var det värt för vi gjorde tacos till middag när vi hade kommit fram till landet :D Vi fiskade också, men det gick inget vidare, sen tog marcus fram sin vattenpipa och och vi spelade kort och sånt :) riktigt värd kväll! synd bara att vi åkte hem dagen därpå!

Det kommer fler bilder sen, när jag har fått tag på dom som togs med tims mobil ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0