snabb uppdatering

Dålig uppdatering och vidare denna vecka, kommer förmodligen tillbaka på lördag eller nått ;) Och anledningen till det är att jag har haft en så bra vecka! kort dag i måndags, gick hem till tim efter det och det blev ju också så bra att man var ledig i tisdags ;) har spenderat dagarna men tim, tessan, nattis, marina och några till ;) eller aah, korta stunder hit och dit men det är najs ;) i onsdags hade jag också bara en lektion, precis som igår ;) men idag ska jag få fika på matten, gå och handla mat med karro och sen åker hon, jag, tim och marcus ut till hennes landställe! hur mysigt är inte det ? ;)

Ni får lite bilder av olika tillfällen men orkade inte slänga in dem förut ;)


brännboll med klassen ;)

tessan ;)

hamnen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0