redan slut

Har redan slutat, najs typ eller det var iofs en halvtime sen men blev klar snabbt! Men åkte in tidigt enkom för att ta bort elcentralen i mitt bås och städa verktygslådan. Tänkte ta 10 över 10 bussen hem och fortsätta med mitt städande, dvs damma hela rummet, dammsuga och våttorka golvet. Sen är jag klar för sommaren. Går bara halvdag imorn och sen är jag ledig på onsdag, och skolavslutning på torsdag. SEN ÄR DET SOMMARLOV! fast ska typ jobba i 3 veckor,. och sen jobba lite till i slutet av sommaren ;) PENGAR lix!

Men nu ska jag masa mig iväg till busstation.



Kommentarer
Postat av: Carro

så härligt med lov! :) vad händer på avslutningen då?:) <3

2010-06-07 @ 17:30:27
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0