en händelserik dag

Snart ska man ta och cykla till jobbet .. usch men det är bara 12 dagar kvar! jippi! Midsommar var helt okej! tyckte iaf jag ;) haha massor med mys och mat! ;) Igår åkte jag in till stockholm för att möta upp karro och vi han med väldigt mycket ;) Vi tog oss till naturhisoriska och gick runt där, sen kollade vi på dinosaurier 3D på cosmonova, åkte vidare och hamnade på nordiska museet där vi gick runt ett tag, skulle ta bussen tillbaka till tekniska men av en impuls hoppade vi av vid historiska museet och gick där också ;) Sen åkte vi hem.

Hämtade ut biljetter på bion och mötte tim och lina och sen mamma, vi kollade på Beck - Levande begravd. Och om jag får säga vad jag tycker så var det sevärd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0