dear john


Redan uppe usch, fast man kan säga att jag tog sovmorgon med tanke på att de flesta dagarna har jag väckt tim vid 6 för att han ska jobba. Haha,. Igår spöregnade det, det var ju inte så intressant men ändå. Jag spenderade en del av min dag med att snacka skit med karro såklart ;) det var roligt! snart börjar sommarjobbet också, i 3 hela veckor, men pengarna kommer ju rulla in! jag var ju hos frida härom dan och då lyckades jag tjäna ihop 360 kr för att jag hjälpte henne att städa ;)

Har ingen aning om vad jag ska göra nu, antar att jag ska kolla film, kanske dear john, för hmmm,. tredje gången, men det gör inget, den var bra i guess. Ska väl försöka städa lite på mitt skrivbord, det enda stället i rummet man måste städa 24/7..



Kommentarer
Postat av: Caroline

lycka till imorgon :) <3

2010-06-20 @ 23:25:20
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0