15 månader (L)

Söndag idag, och lika tråkigt väder som det var varit de senaste dagarna,. men man kan ju ha roliga planer för det! Som idag till exempel, var jag med tim såklart, vi firade 15 månader och kollade en massa film och gick och fiskade. Väldigt frustrerande med tanke på att det satt fast en gädda på kroken 947262 gånger,. haha! Nejmen ska köpa bättre fiskegrejer till på lördag och då jävlar ska det inte finnas någon gädda sen.

Imorgon börjar tim jobba, tråkigt, jag börjar inte förrän den 21, så det betyder att jag har en hel vecka som jag ska vara själv på,. men har turen att planerna passar perfekt! Ska till Stockholm imorn och shoppa upp mina pengar, sen Åland på tisdag, bio och göra annat skojsigt på onsdag, åka till frida och tjäna pengar på städning på torsdag!

Full rulle med andra ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0