saker!

hela veckan har typ gått asfort som vanligt! Det känns knappt att det är sommarlov på grund av allt man hinner göra. Men det gör väl inte så mycket, så länge det inte är skola och en massa plugg man måste tänka på ;) sen jag var på ljusterö har jag hunnit med en hel massa saker bland annat;

förra torsdagen; Shoppa i Uppsala
förra fredagen; åka en tur till Åland
lördags; Shoppa i Stockholm
söndags; äta middag på havspiren
måndags; gå roslagsleden från vigelsjö och hem
tisdags; shoppa i Stockholm och allsång på skansen
onsdags; tomtits
torsdags; shoppa i Åkersberga och kolla bio.



detta har jag köpt, lite onödigt med massa av samma sort, men skit samma, köpte den blå tjocktröjan först förra veckan och andra gången hade man visst rabatt och då blev allt mycketbilligare så det blev de andra också ;)

sean paul parfym

sen blev det även;

en jensjacka - gina tricot
rosa bh + trosor med strass - newyorker
rosa linne med blommor - carlings
svart t-shirt typ vad ska man säga, 'nät' med blommönster - gina tricot
3st trosor - cubus
blå kort tröja - hm
små knappar - papper...
kalender - akademibokhandeln
beiga byxor - gina tricot
två linnen - bikbok
hårlålar + håtborste - thuns

sen lite andra saker och smått och gott ;)

Idag ska jag först åka till mormor och hjälpa henne och sen gå ner på stan och köpa en toning till håret ;)
sen får vi se när nästa inlägg kommer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0