sammanfattning

Det blir bara mindre och mindre tid för att sitta och skriva här, men det gör ingenting, med tanke på att det finns såååå mycket roligare saker att göra ;) Det har hänt en hel del i sommar, och jag är glad att den inte är slut än på ett tag, det finns fortfarande en hel rad saker man ska hinna med ;) Något man iaf har hunnit med är att grilla, grilla och grilla och bada en jädrans massa ;) haha, men jag har även hinnit med att fira 16 månader med tim (: <3.


Var ute och fiskade med tim en hel dag med hans båt, tur att vädret var supersoligt och varmt ;) Badade, och jag måste bara få tala om att jag fick upp den största abborren ;) åkte ut med båten en gång till på kvällen och fiskade gädda också :)


N kommer det en del bilder från de dagar jag var på ljusterö, jag kan tala om att jag hade riktigt riktigt kul! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0