take a minute

Hejsan, ska försöka fixa ett inlägg nudå, varje gång jag har försökt publicera ett så har det ju försvunnit och det vill verkligen inte fungera, dumma sida :( Men Min helg har hittills varit supernajs! I fredags knallade jag ner på stan med mamma efter skolan och nu har jag hittat lite prylar jag ska köpa till tim (A) Men iaf, va med tim när han slutade och vi satt och letade partymusik och hade kul  (: vid 9 kom karro och marcus förbi och vi hade det najs (: spelade spel och hade så kallat ett litet "chillkrök" haha (:


Igår däremot så åkte jag och tim hem till mig en stund och vi kollade på Sherlock Holmes, och jag måste säga att den var faaan bra ! ;) Lite kort om filmen här då; 

Hela rikets säkerhet står på spel när Sherlock Holmes och Dr Watson följer spåren efter en samvetslös skurk, vars planer kan omstörta hela det brittiska imperiet. Holmes mäter gärna sitt skarpa intellekt mot sjuka brottsgenier, men om det krävs slåss han mot skurkarna på ett mer handgripligt och kraftfullt sätt.



När vi hade kollat klart så gick vi och sov/vilade middag, hur skönt som helst! för jag kände att jag sov inte så mycket natten innan. men när vi väl va uppe igen så åkte vi in till Norrtälje och var med karro och marcus! roligt som vanligt ;) Bara att fortsätta tagga oavsett vad!

Jag ser dessutom en jobbig vecka framför mig, långa dagar och långa lektioner och tråkiga är dom dessutom! men det är väl bara att hålla ut i guess. Har för övrigt hittat ny najs och skön musik, som jag säkert kommer ha pressat sönder innan dagen är slut! men då är det bara att hitta nya! Men om detta funkar så hörs vi senare.



Kommentarer
Postat av: julia<3tim

mys va de iallafall älskling:)§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-01-31 @ 15:01:55
URL: http://juliatornqvist.blogg.se/
Postat av: julia

ja :) älskling <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-01-31 @ 15:54:47
URL: http://juliatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0