sjuk trallallaa

Usch, knappt att man orkar sitta och pillra med tangentbordet, orkar ingenting.. vet ni varför? nä just det, men jag har blivit sjuk! feber och ont halsen, fast inte vanligt halsont utan det här gör ont, hur ska man säga, det brukar ju svida i halsen, men nu är det som det är ett blåmärke, asså det gör ooont, haha jag är så jävla bra på att förklara så det är inte sant. Men fördelen med att vara sjuk är att alla passar upp på en då (: springer och hämtar filtar, kokar te, lagar mat, hämta allt annat man vill ha. haha, nejmen det är inte kul att va sjuk just nu. Det kom så där pang bom igår, när jag va i stockholm. Men den resan vart lite lyckad ändå (: fick med mig en massa saker hem, dock det mesta från rean, men det är ju bara ännu bättre ;) för övrigt så hämtade vi tim på hemvägen och det var ju bra så han fick ta hand om mig, vilket alltid är lika mysigt (A). Sov dåligt gjorde jag också, men det är en annan sak. Men igår så kom jag hem med bland annat det här;


svart midjejacka eller vad man kallar det - monki 200kr
silverglittrigt skärp - ginatricot 29kr



vitt linne med massa hål - monki 100kr
svart linne med en hjort - ginatricot 129kr
svart långärmad tröja med blommor - ginatricot 149kr
svarta strumpbyxor (som ligger ovanför tröjan men inte syns) - ginatricot 29kr

sen blev det även en foundation köpt på åhléns för 149kr och ngn sak jag inte orkar förklara vad det är från lagerhouse för 19kr.

Idag var jag även i Norrtälje en sväng och då fick jag en tröja av mamma, köpt på inse för 200kr. Men nu ska jag sova lite tror jag, hoppas på att friskna till snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0