sharing different heartbeats in one night

nu är det bestämt (: drar iväg till Åkersberga på fredag! men kommer hem på lördag (: den helgen kommer bli fylld med god mat, underbart sällskap, och shopping, och mysig filmkväll! härligt va? (: Men det är en lång vecka som väntar mig, massa plugg, sena dagar, och en förkylning som inte går över, men jag har ju tim (: och det hjälper alltid (A) Håller för övrigt på att fixa tillbaka löshåret på sin plats och snart blir det även lite plugg,. inte okej :o eller vad säger ni? dessutom är det synd att vädret håller på att falla ihop och bli tråkigt :/ kan det åtminstone inte komma lite sol? så man blir pigg igen. Nej nu ska jag vara till lite nytta!

hittade en bild från mitt "hemma" haha (: på johans blogg (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0