jag skrattar idag



Sitter här och saknar tim :( håller på att mecka igång min ipod igen och det ser ut som om det kommer löna sig ;) funderar på att kolla på en film men jag har ingen aning om vilken :o så det får bli kolla lite sport på tv så länge.. men jag har städat undan alla kläder som bara ligger i rummet så det ser okej ut iaf :) faaast man kanske ska ta och glo på per morberg ist?.. nej jag vet inte (: Jag är fett taggad på att ha en helg till! men får väl vänta en vecka i guess ;o men det är nog inte såååå farligt trots allt. Men jag har räkat lite matte idag, uschanbuschan vad det är tråkigt.. Men om nu har tråkigt kan ni ju alltid lyssa på lite musik! typ som denna låt.





Kommentarer
Postat av: tim

saknar dig med älskling:(§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

2010-02-02 @ 14:11:41
Postat av: julia

älskling <33333333333333333333333333333

2010-02-02 @ 16:41:45
URL: http://juliatornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0