hmm. skola

yes så sitter man här helt ensam i skolan dårå... hur kul är det på en skal 1-10? jo -9473629 haha. Men jag får hoppas på att det kommer nån snart då. Men idag blir dte matte... uuuh, orkar inte, vi har dessutom stans fulaste böcker från typ stenåldern. Men aah vi ska få nya (: hoppas dom är beställda, för jag vill ha en fiiin bok X) men jag klarar mig utan bok, men om jag måste kan jag ta en ny fin. Men fakiskt så ska jag träffa karro idag och det ska bli kul (: länge sen sist!! Och nu är det inte långt till helgen. Bara idag då, går till klockan 2 och imorn, slutar 4, men har ju praktik (: sen så blir det att åka till åkersberga!! fett najs :) men aah vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0