You got the right to be mad



äntligen kan man sätta sig i lugn och ro framför tv/dator/allt. Riktikgt glad är jag iaf! fick mvg på provet jag gjorde igår, wooow, sen så käkade jag minnsan daisys till lunch men trevligt folk (: ett stort NO är att det har börjat snöa och sånt igen.. Jag om någon är verkligen inte taggad på att ha mer snö. men däremot ska jag sola med karro imorn och då blir det väl mer skitsnack som vanligt right? ;) Nejmen det ser även ut som om jag kommer sova hos tim imorn, det var ett tag sen, och sen på fredag känner jag att jag kommer ha så sjuukt kul! Är sjukt trött, hade inte mkt att göra så dum som jag är så satte jag mig med matteboken och räknade HAHA?!?! kalla mig pluggis men aah, ofta... XD nejmen han iaf göra 95 tal i brist på annat, och så kan jag ju alltid se det som plugg inför matteprovet jag ska ha imorn som jag egentligen inte tänkte plugga till.. men aah. Tror jag ska gå och lägga mig snart, är ju som sagt trött..



Kommentarer
Postat av: Madde

Tack! :D

2010-01-29 @ 23:53:02
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/
Postat av: KAROLINA

Hello ställ gärna nån oseriös/seriös fråga på min blogg :D



kram

2010-01-30 @ 23:10:39
URL: http://soclassic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0