maaat

Som ni alla kan se på första bilden suger praktiken..  uuuh, sitta och mäta massa dioder och skit, men madde verkar ha kul ;) haha. Nejmen det var den mest plågsammaste lektion jag haft. Sär dag förövritg också, har haft ont i mage och knappt kunant äta men ändå varit hungrig.. Men jag ska iaf äta fajitas nu, och sen blir det nog spela massa spel med johan, carl, lina och frida. Skönt att komma bort från allt ett tag, orkar inte med mer..  Och jag orkar inte skriva heller, men aah, jag hatar allt just nu. och sen gör inte alla proven det bättre, men nu ska jag inte ta upp mer av eran tid med att sitta och klaga. peace out lix.






Kommentarer
Postat av: Madde

fy vad jag e cool!



Jag hade ALLT annat än roligt på den lektionen... !

2010-01-24 @ 22:33:44
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0