freedag (:

Höhöhö sitter här hemma efter en sååååå jobbig skoldag *not* slutade nämnligen typ 10 över 10 (: Nejmen då blev det springa ner på stan och rusa vidare till hm, där blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig, men ist för att köpa det jag hade tänkt köpa som inte fanns så köpte jag ett par trosor för 20kr, en parfym för 40kr och en maskara för 150kr. Är hur trött som helst, men en positiv sak är att jag börjar bli lite friskare, inte så mkt feber, inte lika ont i halsen, men dubbelt så snorig och täpt i näsan.. Men det gör iaf inte ont (A). Kom på att jag måste snart börja plugga 50 sidor elektronik till provet, komma på vad jag ska säga på engelska grupparbetet OCH kolla lite i matteboken, wooow vi har haft en lektion matte på hela året (: men nu ska den tydligen börja, på torsdagar också.. På söndag ska jag troligtvis träffa karro och det känns kul :)

En sak ska ni veta också, att jag, tim och pappa ska på bio ikväll :) ska se snabba cash, äntligen asså. Men jag hoppas verkligen att den är lika bra som boken, boken var ju underbar, hahahahaa. Nejmen det var coolt ju.

Johan ”JW” Westlund lever dubbelliv som stekare på de hetaste inneställena på Stureplan. När han förälskar sig i överklasstjejen Sophie lockas han in en värld av organiserad brottslighet. Jorge gör en osannolik rymning från fängelset och är på flykt från både polisen och den jugoslaviska maffian. Hans plan är att göra en sista koksleverans och sedan lämna landet för gott. Mrado- brutal indrivare inom den jugoslaviska maffian är i konflikt med bossen Radovan. Han får i uppdrag att hitta Jorge, men tvingas samtidigt ta hand om sin 5-åriga dotter. Baserad på Jens Lapidus succéroman med samma namn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0