Vårkänsla



Vårkänslor så det skriker om det, iaf igår. Solen var framme, det var länge sen. asskönt med en promenad i solskenet! eller hur? nu längtar jag till våren och sommaren mer än allt, (okej jag längtar mer efter tim!) men ändå :) längtar tills man kan lägga sig vid vattnet och fiska, sola och bara vara. Det var nästan så jag gick ut och skottade undan en plätt snö på tomten och drog ut en filt, men sen kollade man på termometern och ser att det är mååånga minus.

har en skön vecka den här gången :) börjar inte förrän 11.40 eller nått sånt :) Så man har iaf all tid i världen att göra sig iordning och äta frukost i lugn och ro :) Har lite matte, idrott och sen chansar jag på att det är elektronik va har också, men det ska nog gå fint :)

Saknar tim redan, :/ har varit med honom hela helgen och det har varit kul :) dessutom har vi kollat på film, i love you beth cooper, den var lite skum men det dög (:

I Love you, Beth Cooper är historien om skolans töntligast kille som i sitt avgångstal avslöjar sin hemliga kärlek till skolans snyggaste tjej - Beth Cooper. Till hans stora förvåning står Beth utanför hans dörr senare samma kväll, fast besluten om att ge honom sitt livs natt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0