magont


bjuder på denna underbaraste bild!

Vill bara uppdatera om hur min underbara vecka kommer va! ;)

idag började jag 11.20? - 16.00
Tisdag: 08.50 - 14.00
Onsdag: 08.50 - 12.10
Torsdag: LEDIG!
Fredag: 08.50 - 11.40

så ser det ut och det är najs :) just nu har jag iaf sjukt tråkigt så det blir väl skriva lite här som jag inte alls orkar egentligen. Har också ont i magen, usch var för händer det alltid mig? den där javla proconten! Men jag hoppas på att det går över till imorn, annars blir det nog till att stanna hemma från skolan(A) Men kollar iaf på familjen annorlunda nu och det är ganska najs :) Funderar allvarligt på att slinga mitt hår snart, känner för lite nya förändringar :) Tror att jag ska ta och krypa ner i sängen snart iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0