let's go

Sitter och är en smula död, nejmen jag är bara trött. Sovmorgon idag men jag vaknade tidigt ist. Men den fördelen är ju att jag slipper stressa med att göra mig i ordning. Skolveckan har faktiskt börjat förvånadvärt bra! :) vad ska man säga har inte gjort så mycket på lektionerna, inte stressat och det är redan onsdag! Men igår var nog inte så bra.. halkade det första man gjorde när man skulle till skolan, sen så hade jag sönder mitt linne på 2 ställen och sen hade jag engelskaredovisning, fast den var bara kul! X) längtar redan efter lov och helg! men det gör väl alla ? har förresten ganska ont om smink.. vet inte vad jag ska köpa, nån som har ett bra tips på ett märke? aja skriver nog mera sen för ska väcka tim och göra mig i ordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0