friday i'm in love

fredagkväll igen då, dagarna bara går och går, snart blir man fan gammal. Men det är najs med hels äntligen. Men vad har gud emot mig egentligen, det blir aldrig som man tänkt, shit. ännu en ensam hemmakväll igen då. Men jag är ju den som alltid gör det bästa av situationen och har faktiskt fixat så jag har stans mysigaste hemmakväll ;) Ibland kan det vara skönt det med!

Det lutar fortfarande mot att åka till åland på söndag och det ser jag verkligen fram emot! har suttit och kollat i gamla bloggen ett tag och aah, skumt, men för övrigt har jag hittat en massa ny bra musik (: och det är alltid najs.

man var ung och dum och skrev mycket knas saker i gamla bloggen.. som detta;

sweetness sweetness
I was only joking when I said
I'd like to smash every tooth in your head
galenskap gör mig illa till mods,
med den galenskap jag är van vid
verkar mitt liv nästan kungligt.
Men att vara kunglig innebär det
att man träffar mycket människor.
Se mig som folkskygg, galenskap
har blivit mitt innre, det har liksom
etsat sig fast i själen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0