three days left..



trasig mobil check! Nejmen min mobil gick sönder i måndags, har använt pappas gamla mobil sen dess, men min åkte in på lagning fort som sjutton. Så jag hoppas på att få tillbaka den snart (: har också hunnit med att vara med tim, fika med karro och moa och lite annat denna vecka. Och vill ni veta?! sportlovet börjar idag! hur najs är inte det om man säger så? Och dessutom fyller jag år om tre dagar vilket är ännu härligare. Är helt slut, tack och lova att vi har ledigt nu, sen är det bara 4 veckor till påsklovet.. och nu jävlar ska jag försöka sova ut lite.. :) men på fredag, om en vecka blir det partypartyparty!! dags att tagga? haha (: Nejmen snart ska jag ta min in till norrtälje och hem till tim, myskväll ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0