scary!

Det här börjar bli sjuuukt skumt och läskigt just nu.. På bilddagboken, när man har tagit bort sin bilddagbok finns man ju kvar på andras vänlistor fortfarande ju, och jag har haft kvar tim på bildagboken hur länge som helst, fast han tog bort sin. Och nu, när jag kollade igenom mina vänner så hittar jag hans namn, MEN DET ÄR EN ANNAN SOM ÄR DÄR?!?!? och inte tim, fatta att jag blev rädd. men kolla, antingen är bdb bara sjukt skumt eller så är det nån som har hackat sig in på min bdb bara för att driva, men seriöst det är inte kul! vet fan inte ens vem den nya snubben är och usch usch usch! äckel. Hur kul är det på en skala när man kollar igenom och ser att det finns en bdb under timälskling som jag skrev som tims bdbnamn,. uuusch. sitter och är ganska rädd för övrigt.

men jag måsta säga också att jag längtar sjukt mycket till den 7 augusti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0