im going to touch the sky



pluggapluggaplugga, nu har jag äntligen pluggat klart! har läst igenom elektroniken 3 gånger, skrivit ut obamas tal till engelskan, och sen har jag skrivit klart mitt referat. Klappat och klart, ska bara plugga mer på elektroniken imorn så kommer jag kanske om vi har lite tur, klara provet på onsdag.

Halva den här dagen har varit suverän! det var ganska najs i skolan, men det roligaste var att åka skridskor faktiskt! :D riktigt kul! i slutet körde vi lite match eller vad man ska kalla det, 3 mot 3 och jag gjorde faktiskt 4 mål!! ;) fast, jaaa det var ju mest alex och magnus förtjänst att jag gjorde dom, men det gör inget ;) Karro kom förbi och kollade när kalssen åkte också, och sen knallade vi hem till henne och snackade och så ;) kul! måste träffas snart igen karro! :)

När jag kom hem behöver vi inte prata om, så dåligt var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0