billiga pannkakor?



Kort skoldag igår :) hade bara svenska och sen BB1, madde och jag smet lite tidigare från lektionen och tog vigelsjöbussen till lommarn en sväng, men sen kom vi på att vi var superhungriga, vi han inte äta nån lunch i skolan, så vi tog bussen ner till station och gick vidare till Café Kulan, och åt som ni kanske ser, PANNKAKOR! supergoda var dom, och faktiskt så hade dom lagt upp dom lite snyggt också. Det blev mycket bussande för mig idag, för när vi ätit klart och så så tog jag bussen hem till tim. Gick ut med Molly och satt lite vid datorn och väntade, och väntade och väntade. Sen kom mamma och hämtade mig och vi hämtade tim i skolan och sen blev det åke hem till mig, och vad vi gjorde då, får ni se senare :)



Kommentarer
Postat av: Madde

nemen titta :D där e juh jag xD

2010-02-13 @ 12:32:08
URL: http://maddebrostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0