Inferno


Är helt slut, chansar på att jag kommer somna på alla dessa bussresor jag ska ta itu med idag.. Det är ju så att jag fick gå tidigare från skolan så jag kunde lämna alla mina saker någonstans så jag slapp slöpa med dem till Stockholm. Ska snart ta mig till station för att sen äta middag med klasser på någon resturang och sen gå vidare till dramaten/elverket för att kolla på teater. Inferno hette den och jag hoppas att det blir kul.

Inferno - Stig ner i helvetets hamburgerrestaurang och följ Dantes frityrosande rättegång med djävulen, omgiven av vår tids demoner. Genom helvetets nio nivåer tvingas han rannsaka sig själv och vår dekadenta samtid, där så många verkar acceptera sakernas tillstånd istället för att inse sin skyldighet att göra motstånd.

något sådant är det som gäller idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0