helgen

Min helg har varit helt okej faktiskt! Det är ganska skönt med ledighet men jag har tröttnat lite på det nu eftersom ingen annan är ledig när jag är det?! Helgen spenderades hemma hos tim, där det blev god mat och annat skoj ;)

Känner att jag borde få lite cred för att jag har sittit och gjort klart alla historiauppgifter sen jag kom hem, är inte det liite coolt då? även om jag är ledig.. Men något som jag är mindre glad för är att den här ledigheten har fått mig på andra tankar och jag tänkte ju inte alls på att ta hem elläraböckerna i tisdags, jag har prov nu på tisdag och är ledig i morgon så hur faaan ska jag lösa det här då?! ;o Antar att jag måste gå till skolan på min lediga dag i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0