sista dagen, sista listan, för i år!

2010 börjar gå mot sitt slut (det kan man säga, sista dagen!)
här är en sammanfattning av ditt 2010!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jadå
2. Höll du några av dina nyårslöften? yes
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? släktingar :)
4. Dog någon som stod dig nära? nope, inte så nära
5. Vilka länder besökte du? inget i år, då har man inget att se fram emot om man reser för mkt.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? i guess
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? det finns några speciella datum (L)

8. Vad var din största framgång 2010? att jag fortfarande klarade alla kurser i skolan hittills i guess
9. Största misstaget? finns kanske något om jag gräver lite djupare. Men ska inte förstöra det roliga
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, feber. hihihi
11. Bästa köpet? klääder, saaaker
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder &  smink
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? skoja inte! såklart!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? mitt gullbergs kaj paradis
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? liika
16. Vad önskar du att du gjort mer? lyssnade på mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? ska försöka vara snällare (6)
18. Hur tillbringar du julen? hemma, med den bästa familjen (:
19. Blev du kär i år? jag var redan kär
20. Favoritprogram på TV? the vampire diaries och bones
21. Bästa boken du läste i år? hm finns ju ett 20 tal att välja på, maybe. Ellie så länge jag finns
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja! min väska (a)
25. Något du önskade dig men inte fick? händer sällan
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? nej
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? precis som jag är !
29. Vad fick dig att må bra? tim och mina vänner
30. Vilken kändis var du mest sugen på? david boreanaz och henrik lundqvist as usual.
31. Vem saknade du? tim när vi inte va
32. De bästa nya människorna du träffade? det finns en del där! ;)
33. Till sist, nyårs löfte 2010? kör på samma spår som förut, och maybe, träna lite mer så man är snygg till bröllopet i sommar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0