rubrik typ


Ni får en liten bild som jag har lånat av käre bror (:

God morgon alla! Sitter just nu hemma hos tim och har ingenting att göra, funderar på att kolla på någon film men jag vet inte. Ska i alla fall inte gå till skolan förrän 11 och det känns väl okej, med tanke på att det är den allra sista skoldagen för i år. Den skoldagen kommer spenderas med att fika med klassen och gå en sväng till aulan. Kort och gott så att säga. Sen ska jag försöka ta mig till vigelsjö lite snabbt innan jag ska skynda tillbaka till busstation och åka till Åkersberga och leka städerska. Det bästa med att vara det är ju att man får betalt också ;)

Har inte mycket mer att säga nu så ni kan få njuta av en liten lista haha.

1. Är du singel nu? nope

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa om det känns bra

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - yes

4. När hade du sex senast? det vill ni allt veta va?

5. Har du kört oskyddat sex? hihi

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ohja

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? kanske.

10. Haft sex på fyllan? he. he. ja. Fast dock med pojkvän

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? räknas sms?

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - ja

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? tror ikke de, kanske finns något foto någonstans

14. Somnat gråtande pga kärleken? yeah

15. Varit på en blind date? date vet jag inte om jag vill kalla det

16. Varit otrogen? - kanske råkade, något sånt. dock var de 3 år sen.

17. Ångrade du dig? nä, råkade ju lix dumpa ngn sen

18. Har du lätt att bli kär? nej

19. Har du någonsin varit kär? ja.

20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? yees

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja

2. Är du ofta med dina vänner? inte så ofta som jag egentligen vill

3. Vad brukar ni hitta på? allt!

4. Bästa minnet med nån vän? åh, en hel del finns det

5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? karro

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? ja

7. Har du hatat din bästa vän? neje

8. Litar du på din bästa vän? ja

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? inte allvarligt

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? kanske det

12. Vart bor din bästa vän? norrtälje
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? ohja ;)

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? typ näe?
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? vet jag ju inte

16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej :s

17. Vilken kompis var du senast med? beror på hur man ser det

18. Ställer du upp för dina vänner ofta? När dom behöver
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? hihi madde (6)

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? carro. umgås inte med de andra längre tyyp

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? tim

2. Sov med dig i samma säng? tim

3. Du delade ett riktigt skratt med? haha många ;)

4. Du gick på bio med? tim

5. Du höll i handen? tim

6. Du gick på stan med? tim, johan och lina

7. Du delade en pizza med? tim och lina

8. Du ringde? mamma

9. Skickade ett sms till dig? tim

10. Du kramade? tim
11. Gjorde dig lite besviken? jaadu.

12. Gjorde dig mycket besviken? tss

13. Du skrev med på msn? tim

14. Du snackade skit om? som om jag minns de?

15. Du åkte bil med? lina, johan, tim

16. Gav dig en komplimang? tim kanske

17. Du kollade på film med? tim

18. Du åt med på resturang? tim, lina och johan

19. Betalade något åt dig? Johan

20. Grät inför dig? säger ikke



Kommentarer
Postat av: kimpaz

hallåå! jag sitter i skolan nu!! du lär komma hit å fika med oss! :D

2010-12-21 @ 10:06:27
URL: http://kimpaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0