tur i oturen?

Tyvärr orkar jag inte fixa in bilderna från julafton på datorn. Ni får dom en annan dag när jag är lite piggare. Julafton bestod i sin helhet av feber. Jag knaprade alvedon, men det hjälpte ju inte för 5 öre, utan febern steg och steg under dagen. När den nådde sitt toppvärde var jag så gott som död, som tur var skulle jag sova då.

den här dagen har jag mått bättre, förutom att jag har varit hes. Släkten kom på besök och det var kul (: Tur att jag höll mig frisk då(: har också sjungit singstar, måste ha varit ett under att jag vann över lina på varenda låt fast jag bara kraxade fram några toner. sen dog rösten helt. Men turen häll inte länge, nu har jag hög feber igen. När ska detta ta stopp? Hoppas på att den försvinner tills på måndag då jag har roliga planer ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0