Sista ellära B provet EVER!


Nu är det så att jag sitter i skolan och har inte ett skit att göra,. Kom hit och insåg att vi skulle ha en halvtimmes genomgång innan vi fick göra provet. Men jag ansåg att jag inte orkade med att sitta och lyssa i onödan utan tjatade till mig ett prov och satte mig och gjorde det,. lika bra att ha det överstökat! Dock känner jag att det gick ganska bra och de är väl tur eller? Om jag har tur och klarar mig från omprov så betyder mycket!

1. Jag behöver inte komma på elläralektionerna fram till jul.
2. Det är det allra sista ellära B provet i hela mitt liv!
3. Jag är inte så dum trots allt.

Så det låter ju ganska lockande ;) bara att hålla tummarna nu då. Men vad ska man göra nu? ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0