Lördag och massvis med snö..


Jag känner på mig att den här dagen kommer bli superbra även om det inte direkt blev någon sovmorgon idag heller. Jag ska i alla fall hämta ut tre paket idag, det ska bli riktigt intressant ;) Känner att för övrigt så lutar dagens planer åt att jag är hemma, hm? finns det verkligen ingenting att göra? Å andra sidan har jag nog en del att göra hemma också? men jag tycker att det kan vänta.

Jag har kommit på en till sak, visst kan det vara hur skönt som helst att vara ledig onsdag till tisdag? Men inte i mitt fall alla gånger. Det är ju inga andra som är lediga? Då är det inte lika nice längre.. Jag trodde också att det skulle sluta snöa ett tag igår, men nej, det vräkte ju ner så man blev alldeles tokig nästan?! plus att bussen som jag skulle ta till norrtälje var mer än 20 minuter sen på grund av det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0