det får bli en lista i tråkigheten

Just nu har jag så otroligt tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra,. det finns inget bra på tv, men tim kollar ändå ;o. Dock ska jag nog kolla på tv ändå snart,. Men en positiv sak är ju att det är LEDIGHET imorgon IGEN! ;) lite nice eller vad?

Jag lyssnar på
: Det jag känner för, dock inte på läraren när jag har historia.
Jag pratar: När jag vill.
Jag tycker om: tim, och min plånbok för tillfället
Jag avskyr folk som: är jobbiga och dumma i huvudet
Kärlek är: Underbart
När jag borstar tänderna: går jag runt i huset och gör allt annat än borstar tänderna
När jag lagar mat: så gör jag tim glad
Jag tänder på: jag brukar tända ljus haha.  
Det är charmigt när: Killar är charmiga
Jag är rädd för: lite olika saker, typ kanske konstiga människor?
Den värsta känslan är: När man inte vet om saker man hört är sant, typ orolighet kanske?
Den bästa känslan är: kärlek och glädje
Jag är bäst på: spendera pengar på saker jag vill ha 
Jag är sämst på: att göra saker jag verkligen vill
Om jag var ett djur skulle jag vara: en mysig kisse
Om jag var en insekt skulle jag vara: en mygga för att göra livet förjävligt för dom som jag vill va lite dum mot ;)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: Om jag måste välja så kanske en hmm.. hammare? 
Jag kommer alltid att vara: tjej?
Jag är lik: mina föräldrar då kanske
Det finaste som finns är: fina saker, men jag kanske borde säga fina stunder som man minns resten av livet.
I sommar: Ska jag på bröllop, sommarjobba och åka utomlands? 
Sist jag grät var: njaa, när jag var arg senast
Jag kan: om jag vill!
Jag kan inte: ludda näsan med tungan
När jag vill tänka går jag: ut och går
När jag bakar så bakar jag: något jag är sugen på
Min mobiltelefon är: för tillfället ganska värdelös, den har haft sitt roliga så att säga
När jag vaknar på morgonen: går jag upp så småningom
Innan jag går och lägger mig: så brukar jag smsa godnatt till dom jag smsar med.
Just nu tänker jag på: vad jag ska skriva här
Bebisar är: jobbiga, kanske ?
Idag har jag: haft en bra dag
Ikväll ska jag: sova med tim
I morgon kommer jag: gå till skolan 
Jag vill verkligen: att det ska vara julafton nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0